HEJ!

okej nu har jag landat och sovit och packat upp och allt sånt! jag är nu i djungeln!!! :D öööhm okej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för så mycket har hänt redan... eller typ inte, har bara varit med kompisar och haft party med dom och käkat pizza och chillat med Tobias till klockan 4 på morgonen och sånt där. Det vanliga, typ. jag är här, och det är bra men det är hur konstigt som helst. Det kommer ta en till vecka innan jag faktiskt fattar att jag är här och då kommer jag att... uuh göra nått. jag vet inte. jag är trött.

Åååååh jag åar mig för att internet är sÅ segt här. När man laddar facebook sidan så hinner man göra en kopp kaffe och SEN är den klar. jag kommer få panik på riktigt. så det kommer inte att komma jättemycket bilder kan jag inte säga. HAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0